OBJECT Rotterdam trekt recordaantal bezoekers

OBJECT Rotterdam, overview 2016 CREDITS: Verkregen via Coebergh PR

Een recordaantal van bijna 7.500 bezoekers heeft afgelopen weekend een bezoek gebracht aan het beroemde cruiseschip SS Rotterdam waar designbeurs OBJECT Rotterdam plaatsvond. Van vrijdag 12 tot en met zondag 14 februari was het schip rijk gevuld met honderden bijzondere design objecten; van fashion, kunst tot interieur. 80 deelnemers – jonge én gevestigde ontwerpers – waren zelf aanwezig op de beurs om bezoekers gepassioneerd over hun werk te vertellen. Een primeur deze editie was de toegang tot ruimtes in het schip die nooit eerder open waren voor publiek. Directeur Anne van der Zwaag: “Deze jubileumeditie van OBJECT Rotterdam was extra speciaal, doordat er ruimtes van het schip werden gebruikt die nooit eerder voor publiek toegankelijk waren. Onder andere in het binnenzwembad – nog volledig in oorspronkelijke staat – en in het vooronder werden design objecten tentoongesteld, maar ook in de kajuiten, dans- en eetzalen. Bezoekers dwaalden uren door het schip, letterlijk op ontdekkingstocht. De mix van design uit verschillende disciplines, jonge en gevestigde ontwerpers, en de bijzondere locatie heeft geresulteerd in een unieke ervaring, die door veel bezoekers als zeer inspirerend wordt ervaren. En er is veel moois verkocht.”

BRON: Persbericht OBJECT Rotterdam via Coebergh PR

 

Lees ook:Veel jong talent op OBJECT Rotterdam 2017
Lees ook:OBJECT Rotterdam
Lees ook:SS Rotterdam in teken van design en interieur
Lees ook:Kunstbeurzen Rotterdam Recap
Lees ook:Scouting voor Rotterdam designprijs is gestart

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>